Vågn op - du kære kontorkrop!

Et evigt indsatsområde i mit liv er motion, ud over når jeg danser, ja så må jeg indrømme, at det aldrig rigtig er blevet til den faste del af livet, som alle "kontorkroppe" vist har behov for.


Mange ting er forsøgt gennem årene, men det jeg ligesom vender tilbage til, er noget jeg kan udføre i hjemmet - eller tæt på og når tiden tillader det - så er der kun udfordringen med at vælge det til - ikke fra.


Yoga har i perioder givet mig en vidunderlig fredfyldt oplevelse i hele kroppen, men dog aldrig resulteret i faste lår, stramt maveskind og anti-farmor-arme... desværre.


Pilates derimod, det kan mærkes selv her på 3. dagen. Superøvelser og en følelse af at hele kroppen blev brugt, så i aften vil jeg prioritere 40 minutters pilates...dejlig fornemmelse også for sjælen og den nagende motions-samvittighed.


Jeg kan anbefaleLotte Paarup - og kan se at der lige nu er et meget godt tilbud på en DVD-pakke nedsat fra 516,- til 199,- lige her

..........drømmer om en forårsløbeveninde fra lokalområdet

"Plej din krop Plej din sjæl"