Idoler - måske de er lige omkring dig?

I de sidste to dage har 3 forskellige oplevelser mindet mig om, hvor meget vi kan lære af de personer, som vi befinder os i blandt - hvis nogle gør noget godt, ja så observer, lad dig inspirere og kopier deres teknikker ind i din egen dagligdag.

Jeg vil i denne uge gerne "hylde"

  • Leif, min vidunderlige coach der på sin rolige facon og med udbredt positiv psykologi får mig til at blomste og ikke mindst tro på at det lykkedes
  • Alis, min seje veninde der tør at følge sine passioner 100% og med troen på det får tingene til at lykkedes, tak fordi jeg må være med på din "rejse".
  • Kim, en person jeg blot har mødt 3 timer i mit liv til et netværksmøde, en der har den type personlighed man aldrig glemmer - han indtog rummet 

ps. nu er der kun få dage til jeg holder status på, om denne blog forbliver "gemt" eller skal leve sit liv i det mere offentlige blog-land.