Søndags-sløvsind - dårlig samvittighed kan kureres

med 30 minuttters pilates.

Efter en eftermiddag, hvor jeg mest har surfet på nettet, bandet over overlockeren - og dermed opgivet dagens syprojekt, havde jeg behov for en aktivitet, der var til at overskue og samtidigt ville give den følelse af "Yes, jeg fik det gjort".

Det blev til 30 minutters pilates foran dvd'en og nu skal jeg love for, at mine mavemuskler er vågne og på dupperne, av av :-) drømmen om at passe de lækre skindbukser i str. 38 holder mig til ilden.

Søndage er vel skabt til at slappe af, men nogle gange, okay ærligt talt ofte, får jeg sådan en indre uro, hvor jeg bare stærkt føler - at jeg da må skulle gøre noget - med mening, noget der kommer et resultat ud af etc. 

Tja, måske jeg bare skulle nyde de søndage uden noget i kalenderen - og uden dårlig samvittighed overfor såvel familien, som jeg selv.